Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

aikaisia aamuja

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

tiistai 2. helmikuuta 2010

aikaisia aamuja

Mulla on ollu viime viikosta lähtien melko aikaisia herätyksiä. Karim herää joskus viiden aikaan, ja kun tää on yksiö, niin väistämättä meikäkin heräilee sen aamupuuhien aikana. Oon nyt joka aamu heränny ennen kellonsoittoa, mikä seki on kaks tuntia ennen töiden alkua mikä on mulle aivan turhan aikaista.

Vähän ennen seittemää pinkaistessani ylös ennen kellon soittoa ulkona näyttää näin houkuttelevalta:

Lunta ainaki riittää

En koskaan ees millään jaksa käydä hakemassa hesaria, kun postilaatikko on pitkän kylmän käytävän päässä. Tänään oli kuitenki niiiin tylsää että länttäsin karimin tohvelit jalkaan ja lähin lompsimaan hammasharja kourassa kohti postilaatikkoa.


Meikällä on ollu hirveitä pukeutumispaineita tuon työpaikan suhteen. Tuntuu että kaikki muut on niin viimisen päälle fiinejä siellä ja meikäläinen edustaa lähinnä sitä junttijaostoa. Periaatteessa iha minkä tahansa muun paikan suhteen olisin että plöh iha sama miltä näytän mut tuo on kuitenki image kustannus.. No, kuitenki, tänään ei menny sitä ylimäärästä tuntia siihen että vaihan kakstoista eri asua ja tuun siihen tulokseen että mikään ei oo hyvä, koska eilen tuli postissa maailman siistein paita ja ajattelin jakaa sen teijän kanssa, koska oon lukenu aivan liikaa muotiblogeja viime aikoina!

Maailman siistein viiksipaita

Ja harjottelussa mennee hyvin! Perjantaina mää sain onnekseni tehtäväksi kirjoittaa henkilöhaastiksen yhestä viulistista! Oon enemmän ko mielissään siitä koska se on kuitenki 8000 merkin juttu MONDOSSA!!!! Jee! Pitää vaan tehä hyvä ni saan kirjottaa enemmänki pitkiä juttuja.

Paitsi eilen ne sano et sitte ko oon tehny tuon nii sitte saan kirjottaa jonku piiiiiiiitkän asiajutun. Jee jee!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu