Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Vaihtomuistelo

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

perjantai 26. helmikuuta 2010

Vaihtomuistelo

Teille, jotka ette oo vielä eksyneet mun vaihdonaikaiseen blogiin: ÄLKÄÄ! Jottette menis lukemaan mun märinää siitä, miten asiat ei menneetkään mun mielen mukaan, laitan tänne pienen kuvapostauksen mun vaihdosta, pähkinänkuoressa.

Olin siis vaihossa viime vuoden helmikuusta kesäkuuhun Itävallan Sankt Pöltenissä. Ehkä tämä nostalgiapiikki johtuu siitä että siitä on nyt vuosi aikaa, tai siitä että isä kattoo Poliisikoira Rexiä ja ne puhhuu saksaa.

(Ja kuvat ovat ISOJA! Iskä asensi käyttöjärjestelmän mun koneelle sen vedellessä viimeisiään, ja nyt se on kuin uusi!!! Valitettavasti en oo saanu hankittua mitään kuvankäsittelyohjelmaa vielä, joten kuvien pienentäminen ei nyt onnistunu. JA EI, en etes yrittäny paintilla, vaikka huhu kertooki että sillä voi tehä melkein mitä vain.)


Löysin heti lähimmästä Billasta matkani rakkauden: MILKAN. Sanon vaan kaks sanaa, Schoko keks.

Ekat pileet oli Bad Taste-pileet, onneks mulla oli maailman söpöin koirapaita. <3 span="">

Kymppiviikolla Karim tuli käymään ja minä olin onnellinen! <3 br="">

Jo eikoissa vaihtaripileissä oli kunnon osanotto, meitä oli vaivautunu paikalle kaikki NELJÄ! Minä, Kasia, Marketa ja Cyrielle.

Äiti lähetti paketteja ja kortteja harva se päivä! Kiitti äiti <3>

Valittiin Julien kans varmaan se maaliskuun sateisin sunnuntai ko lähettiin Belvedereen.
Tässä kuvassa aurinko paistaa ja mää mökötän ko unohin kamerasta akun. :( Tapasin nuo Mipan kaverit ekaa kertaa!
Hengailua järvellä lämpimänä huhtikuun iltana. Wim, Susana, Pablo ja Bea.

Huhtikuinen Schönbrunn oli melko schön.

Vaihtareille suunnattuun keilailtaan mennessä ei tapahtuma-aktiivisuus ollu noussu, ja meikä edusti ainoana vaihtarina. Keilaamassa Kathi ja Maria.

Toukokuussa harrastettiin paljo hyppykuvia, ilmassa Patricia ja Miia.

Arska oli ihanaa ja sitä oli paljon! Janny ja meikä.

Toimin Miian personal hairdresserinä aina ko oli mahollisuus, tässä myös esillä meijän makiat Bad Taste asut!

Purbachissa päästiin lava-auton kyytiin! Hannes, Wim, Stas, Marketa ja Kasia.

Mmeri ja Hilkka oli reilaamassa ja kävi Sankt Pöltenissä!

Kesäkuussa oli Miian synttärit ja me oltiin Flexissä. Minnie, Janny, Paola ja Miia.

Aino ja Marjo hyppäs Triestessä junnaan ja pärräyttivät Wieniin!

Viimeinen kuva reilua tuntia ennenko lähin kotia kohti! Kuvassa mun kainalossa Maria ja Kathi.



Tunnisteet: ,

1 kommenttia:

6. maaliskuuta 2010 klo 15.18 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voi kuinka ihana postaus!! <3 -Mipa

 

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu