Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Vieroitusoireita

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

maanantai 8. maaliskuuta 2010

Vieroitusoireita

Mulla alkaa olla jo aikamoisia reissuvieroitusoireita. Siitä on nyt viikkoa vaille kaks kuukautta, ku tultiin Roomasta takaisin Suomeen.

Tuntuu että mulla ei oo ees mitään kirjoitettavaa, kun en oo reissannu pitkään aikaan. Enkä nää mitenkään aiheelliseksi suuresti vaahdota omasta henkilökohtaisesta elämästä, vaikka se varmaan houkuttaisiki uusia lukijoita. Oon kyllä aivan tyytyväinen teihin neljään.<3 Mutta syy siis tähän postausten harventumiseen on se, että elämäsä on valitettavasti niin paljo semmosia asioita, jotka ei liity matkailuun mitenkään.

Ok, "eihän kaks kuukautta oo mittään", NO EIPÄ! Vaikka tietty oon ollu osan ajasta itelle vielä vähän tuntemattomammissa ympyröissä, kun oon koittanu saada Helsinkiä tuntumaan edes väliaikaisesti kotikaupungilta. Oon melko vähänlaisesti toistaseksi harrastanu Helsinkiturismia, kuitenki sen verran että oon käyny ajamassa 3T-ratikkaa, oon käyny Tavastialla sekä Kiasmassa (okei, Kiasmassa vaan kaupassa mut kuitenki!). Kai sitä jostai pitää lähtä, ja antanette anteeksi tän vähäisen turistikäyntien määrän ku sanon että olin melkeen kuukauden Yli-Iissä. Ja siellä ei paljo kateltavaa ole.

Mutta vähän tosiaan olis semmoinen fiilis että reissuun pitäsi päästä, vähän tuulettamaan pölyttyneitä jalkoja. Vajaa kuukausi ja sitten meitä kutsuu Kööpenhamina!



Löysin vuoden 2005 Mondosta kevätjutun Köpiksestä, se riitti nostamaam matkakuumetta muutaman pykälän. Lisäksi Mipa kävi kylässä, toi oman Käpis-oppaansa, ja heitti muutaman reissuvinkin. Sitte nousi taas muutama aste. Lisäksi oli puhe siitä, että saatan varata taas lisää lentoja.

Lisäksi varattiin .... TADAA! TUKHOLMANRISTEILY!!! Meikäläinen ei oo koskaan käyny Tukholmassa, mikä on aika säälittävää, joten pitää nyt ottaa vahinko takasi. Mennään kyllä vasta kesällä mutta pitää olla aikaisin liikkeellä että saa sen kaikkein pienimmän, syvimmällä merenpohjassa olevan, haisevimman ja samalla myös halvimman hytin.

Harmittaa aika paljon se, että voi olla että ei päästäkään paistattelemaan toukokuisessa auringossa Libanonissa, jos Karim ei saa töistä kuukautta vapaata. Ja se voi olla että ei saa mut aina pitää kokeilla. Mutta sen sanon että jos ei nyt mennä, niin mennään sitten myöhemmin ainaki!!!

Ja Helsingissä näkyy jo paljasta, KUIVAA asfalttia! Miten siistiä!?


Ps. Hyvää NAISTENPÄIVÄÄ! JEE!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu