Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Let me introduce..

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

perjantai 16. huhtikuuta 2010

Let me introduce..

Olin viime keväänä Itävallassa vaihdossa. Olin ollut siellä alle kuukauden, kun mun kone lasahti. Se ei suostunut enää käynnistymään. Oli tylsä sunnuntaipäivä, ja olin ajatellut soitella sekä porsuille että Karimille skypen välityksellä, joten voitte kuvitella että harmitus oli suuri, kun kone ei toiminukaan.

Jokainen, joka on ollu joskus vaihossa ja ikävöiny vähän kotia tietää, että se ei oo hyvä juttu, kun kone lasahtaa. Onneksi mun nörttikämppis sai korjattua mun koneen edes jonkinlaiseen kuntoon. Lohdutukseksi se vielä sano, että jos se ei olis saanu sitä korjattua, olisin voinu lainata jotakin sen kolmesta tietokoneesta. Philip on my mind.

No, tapauksen jälkeen oon alkanu vähän miettiä sitä, että pitäisiköhän reissuja varten hankkia ihan oma kone. Ihan vaan sitä varten, että mun vanha rausku (joka on muuten toiminu aivan mainiosti sen jälkeen, ko isä sen korjas Philipin jäljiltä) ei pettäisi kesken matkan, ja siinä menis mukana sitten kaikki tärkeät tiedostot, joita ei oo jaksanu siirtää ulkoselle.

Tulevaisuudessa ja haaveissa häämöttävällä kuukauden road tripillä tietokoneesta olis hyötyä. Voisin kirjotella blogia, tsekkailla hotelleja ja muutenki olis jotain puuhaa autossa istuessa. Pelkästään sen takia sitä ei ihan vielä kannata hankkia, mut sit onneksi muistin Libanonin reissun, jonne kone on ihan pakko ottaa mukaan (Life menee painoon toukokuussa!!).

Joten tein päätöksen, ostan miniläppärin. Kokonsa puolesta se olis ihan loistava reissukone, joten mikä jottei. Lopputulos oli helppo, isän ja Karimin hyväksynnän saatuani klikkailin lähipostiin seuraavanlaisen kaverin:





Kuinka monella tytöllä seisoo läppärissä poikakaverin nimi? No meikäläisellä ainaki! (Ja ei, se ei oo se pääsyy miks päädyin tähän koneeseen, vaikka tietenki Karim Rashidin suunnitelema ulkokuori ON komea.)


PS. Libanoniin on enää vähän päälle kaks viikkoa = mulla on vaan kaks viikkoa aikaa tehä syventävän toimitustyön tutkiva juttu jonka aihetta en oo vielä ees päättäny saati hyväksyttäny opettajalla. Go me!!

PPS. Iskä, minä, Veera ja Topi lähetään perhematkalle! Jipii! (Tästä lisää myöhemmin.)

PPPS. Toivotaan nyt, että nuo tuhkapilvet hellittää!

PPPPS. Melkein meinasin unohtaa, kone on Asus Eeepc 1008p 10,1 " näytöllä, 250 Gt kiintolevyllä ja Gigan keskusmuistilla. Mukana on myös vara-akku mikä on aika jees.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu