Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Minun matkalaukkuni

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

Minun matkalaukkuni

Käytän melko harvoin matkalaukkua, sillä suurin osa reissuista on joko niin lyhyitä tai sitten tehty halpalentoyhtiöillä, että mukana on vaan käsimatkatavara. Lokakuussa mulla oli ekaa kertaa vuosiin käytössä mun matkalaukku, joka on ostettu vuonna 2003 Oulun realisointikeskuksesta, taattua tavaraa siis.

Nykin lentojen jälkeen huomasin kuitenki, että mun matkalaukun alakulmassa on pieniä säröjä. Yritin ettiä sopivaa matkalaukkua - kirkkaanväristä pehmeää laukkua - Oulun kaupoista, mutta tulos oli melko heikko, ja ajattelin että ostan laukun sitten italiasta.

Oli vähän riskaabelia pakata kamppeet ja valmiiksi säröillä olevaan kovamuovilaukkuun, mutta aattelin kuitenkin kokeilla. Perillä Roomassa mun laukku oli tässä kunnossa:




Siinä vaiheessa ei siis auttanu enää muu, ku painua ostamaan uus laukku. Mihinkään Samsoniteen en nähny järkeväksi panostaa, mutta en kuitenkaa halunnu ostaa mitään torilaukkuakaan, joten kierreltiin vähän Roomalaisia laukkukauppoja.

Matkaan lähti kirkkaan vihreä pehmeä laukku, joka tais muistaakseni maksaa jotain kuudenkympin pintaan. Saa nähä miten kauan kestää. (Pahoittelut huonosta kuvanlaadusta, en jaksanu!)



Enkä kaivanu tuota matkalaukkua häkkikomerosta vaan sen takia, että saisin sen esitellä blogissa. On siis aika alakaa pakata Libanonin reissua varten! Karim muuten katto, että viikon päästä maanantaina pitäs olla 27 astetta lämmintä siellä. <3

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu