Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kaukokaipuu

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

tiistai 7. elokuuta 2012

Kaukokaipuu


Kaks kuukautta Suomessa on tehnyt tehtävänsä, ja oon valmis lähtemään reissuun. No okei, ulukomaanmatkailua harrastettiin toki pari viikkoa sitten kun mentiin Luulajaan asti, mutta sitä ei ehkä lasketa. Eikä sekään, että kävin viime viikolla Helsingissä oikein lentokoneella korvaa ulukomaiden reissufiilistä.

Työrupeaman alkuun matkustan ens maanantaina Kööpenhaminaan, mutta siitä huolimatta mun mieli halajaa pilvenpirtäjien keskelle. Oon tänään tsuumaillu jo useaan otteeseen lentoja New Yorkiin, mutta koitan malttaa vielä muutaman kuukauden ennen kuin ostan.

Viime vuonna harmittelin sitä, kun olin elokuun poissa Suomesta. Samalla päätin, että tänä vuonna hommat on toisin. Viikon Suomen elokuuta eläneenä en ole kovin vakuuttunut, ja taidan varata ens elokuulle lennot vaikkapa Nykiin. Olin muuten yllättynyt kun äsken kattelin lentoja ens vuoden kesälle HKI-NYC -välille, ja Virgin Atlantic oli toiseksi edullisin lentoyhtiö. Taidetaan siis hilipasta sillä.

4 kommenttia:

7. elokuuta 2012 klo 14.51 , Blogger Ulla kirjoitti...

Kannatetaan! =)

 
7. elokuuta 2012 klo 16.43 , Blogger Inka kirjoitti...

Jes, onneksi Ulla sinnuun voi aina luottaa! :)

 
2. joulukuuta 2012 klo 19.48 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ehdottomasti kannatan!

 
3. joulukuuta 2012 klo 8.12 , Blogger Inka kirjoitti...

Onpa hyvä!

 

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu