Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Food Lover's Photo Journal

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Food Lover's Photo Journal











Viime aikoina oon ollu tosi inspiroitunu valokuvaamaan. Sen lisäksi, että oon löytäny mahtavia valokuvablogeja joista oon saanu inspiraatiota x100:sen monipuolisuuden testaamiseen, oon myös ihastellu ruokalehtien ja -blogien valokuvasatoa. Mondossa ollessani sain ruokavalokuvaukseen hyviä aloittelijavinkkejä, mutta oon tässä vuosien aikana huomannu, että ne ei enää riitä, ja se kertoo toivottavasti taitojen kehittymisestä. Viime viikot oonki tuijotellu hienoja ruokavalokuvia analyyttisin silmin, ja yrittänyt sitten toistaa saman tyylin omalla kamerallani. Epäonnistumisia on takana reilusti, mutta onneksi myös niitä onnistumisia, ainakin yks.

Eilen opin käyttämään photarin tuttuja työkaluja uudella tavalla, ja se lisäs motivaatiota kehittyä ruokakuvaajana. Heräsinkin tänään kaheksalta kuvaamaan tomaatteja. :D Jostain sitä on lähdettävä.

Tunnisteet: ,

2 kommenttia:

9. syyskuuta 2012 klo 17.23 , Blogger Laura kirjoitti...

On nuo kyllä hyviä kuvia! Vois luulla että myös hyviä ruokia! :D

 
10. syyskuuta 2012 klo 14.43 , Blogger Inka kirjoitti...

No oli kyllä! :D

 

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu