Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Ostoslistaa Walmartin sporttipuolelle

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

perjantai 19. huhtikuuta 2013

Ostoslistaa Walmartin sporttipuolelle

Tulevaa jenkkireissua fiilistelläkseni oon kirjoitellut pitkät ostoslistat niistä asioista, mitä suunnittelen jenkeistä kotiuttavani. Kuten oon aikaisemminkin maininnut, oon superhuono shoppaileen silloin, kun olis varaa ja mahdollisuutta, ja esimerkiksi jenkeistä Karim on aina tullut lihavamman matkalaukun kanssa takaisin. Jotta näin ei pääsis tulevalla reissulla käymään, oon tehny näitä listoja, ja viime päivinä oon kyyläilly aika tiuhaan tahtiin Walmartin nettisivuja.

Niin siis Walmartin, sen junttijenkkien suosikkikaupan missä asiakasta ensimmäisenä tervehtii läskimopoparkki. Mutta niin me urheilulliset nuoret vaan tykästyttiin Walmarteihin, ja vierailtiinkin niissä melko tiuhaan tahtiin. Ketjun sporttipuoli jäi viime kerralla koluamatta, mutta nyt oon valmistautunut ja kyyläillyt etukäteen, mitä sieltä voisi ostoskoriin niiden donitsien ja hunajapaahdettujen pähkinöiden kylkeen keräillä.


Mun treenivaatekokoelma on aivan säälittävä, oikeastaan olematon sillä oon tottunu treenaamaan puvussa. Sitten jos meen salille, oon ihan hukassa. Siltä varalta, että se ihme toteutuu joskus reissun jälkeen, ajattelin ostaa walmartista vähän treenipaitoja ja -toppeja, tyylikkäät shortsit mitkä yllä vois vedellä liikesarjoja vaikka naapuripuistossa sekä vielä tyylikkämmät juoksutrikoot, jotka todennäköisesti aiheuttaa Karimissa aikamoisen huutonaurureaktion, kun nykäisen ne jalkaani (ei sillä että kävisin juoksemassa). Nuo Fruit of the Loomin lyhyet treenitopit on varmaan tästä listasta se mitä odotan eniten, sillä se on oikeastaan ainoa urheiluvaate, mitä käytän puvun lisäksi melkein päivittäin. Ja pakko ehkä kokeilla, onko noista superedullisista Everlastin pistareista mihinkään. Tuohon hintaan jos irtoaa, niin ei haittaa vaikka ei ihan vuosikausia kestäkään.

Onko jollain teistä kokemusta noista Danskinin tuotteista, onko mistään kotoisin? Kyseessä on vissiin Walmartin oma merkki tai ainakin joku vähän vähemmän kansainvälistä mainetta niittänyt jenkkimerkki, sillä minä en oo ainakaan siitä aikaisemmin kuullut.

Tunnisteet: ,

2 kommenttia:

19. huhtikuuta 2013 klo 18.03 , Blogger Riikka kirjoitti...

Onpas halpoja! Mä ostin New Yorkista aika paljon urheiluvaatteita, kun sai niin paljon halvemmalla merkkivaatteita. En mä muuten merkkivaatteita niin paljon arvosta, mutta urheiluvaatteissa tykkään tietyistä merkeistä. Pääsispä jenkkeihin! Pitäisi varmaan alkaa säästämään..

 
19. huhtikuuta 2013 klo 21.11 , Blogger Inka kirjoitti...

Joo määki oon ruukannu ostaa lähinnä noita treenitoppeja jenkeistä, kun saa paljon halvemmalla ja hyviä merkkejä. Veikkaan että esim Century21:sen urheiluosastolla tulee taas pyörittyä tovi noita lyhyitä toppeja bongaillessa. JA suosittelen, mun jenkkikuume alkaa olla sillä tasolla, että en kohta muusta ymmärräkään. :D

 

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu