Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Mielikuvamatkailua

archie gone lebanon

Reissuelämää ja vähän muutaki!

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Mielikuvamatkailua

Mun reissuhaaveet pohjautuu lähes poikkeuksetta mielikuviin. Elokuun jenkkireissulla tulee mun mielikuvien perusteella olemaan vähintäänkin tällaista:




















Ja jotta mielikuvat ei jäis kenellekään epäselviksi (ja jotta odotus olis vielä tuskaisempaa), bongasin tämmöisen mahtavan road trip -videon:


Roadtrip USA from Mike Matas on Vimeo.

Kuvat blogeista: The Blonde Salad, The Cherry Blossom Girl, Jonathan Fleming, 5990 miles

Osaatteko suositella mitään hyviä USA road trip -blogeja?

Tunnisteet: ,

4 kommenttia:

12. toukokuuta 2013 klo 11.54 , Blogger Kea | Deep Red Blues kirjoitti...

Mä komppaan tätä niin! Mullakin aina samankaltaisia haavekuvia matkoista... vaikka toisaalta olis hyvä olla suunnittelematta liikaa ja mennä vaan "with the flow" - koska silloin yleensä kokee eniten. Tunnistin muuten heti noi Blonde Salad -kuvat, ihailin niitä joskus itekin. Ja sit vielä toi Cherry Blossom Girlin iki-ihana Vegas kuva!!! Asuttiin kerran Flamingo Hiltonissa kun olin 16 - ja se oli vaan siisteintä ikinä. Istuin faijan kanssa poolilla drinksut kädessä tulikuumassa heinäkuisessa helteessä, vaikka tietenkään mä en olis saanu juoda alkoholia vielä moneen vuoteen. Faija vaan valehteli sujuvasti mun iän mun puolesta. ;)

ja nyt kun luen tätä läpi, niin kuulostan vieläkin ihan teiniltä, haha. :D

 
12. toukokuuta 2013 klo 13.45 , Blogger Inka kirjoitti...

Nojoo määki oon monesti miettiny että vois rajoittaa tuota mielikuvahaaveilua, varsinkin sillon ensimmäisten reissujen kohalla kun putos aika korkealta kun ne ei sitten millään vastanneetkaan niitä mielikuvia. Mutta ei, en vaan osaa, mutta nykyään onneksi se on vaan positiivista, ja osaan vähän realistisemmin suhtautua noihin mielikuviin..

Eiii miten ihana tuo sun Flamingo-tarina! Ja pisteet sun iskälle! :D Me oltiin mun vaatimuksesti 2011 yks yö Flamingossa ja se oli kyllä kämänen se hotelli ja allasalue oli kauhia lihatiski mutta tykkäsin hulluna siitä kokemuksesta. Oli vähän semmosta vanhan ajan meininkiä, mitä ei välttis hullun helpolla Vegasista löydä.

 
12. toukokuuta 2013 klo 13.46 , Blogger Ulla kirjoitti...

Uuuuh, mikä ihana postaus! Luin tän kännykällä ja nyt piti kaivaa vielä kone esille, että voin fiilistellä nuo kuvat uudelleen paremman kokoisina. Ja ihana kommentti Kealta myös <3 Voi jummijammi, taas tuli sellanen hetkellinen tajuaminen, että me oikeesti lähdetään tuonne ihan kohta *ja sukat rupes pyörimään jaloissa*! Suurimman osan ajasta on tietoinen reissusta, muttei sillä tasolla että tajuais sen olevan totta. Hassua ja sekavaa, mut kai se on vaan niin suuri haave että pienien aivojen on mahdotonta käsitellä :) Ihanuutta, että te ja me kaikki ollaan lähdössä! Oman reissun lisäksi saa vielä nauttia toisen raporttien kautta =)

 
12. toukokuuta 2013 klo 19.55 , Blogger Inka kirjoitti...

Mulla taas on semmonen fiilis että sinne meidän reissuun on ihan tosi pitkä aika ja se ei koita koskaan, että se on jossain tuolla hamassa tulevaisuudessa. Mutta tosiasiassa muutaman viikon päästä oon Itävallassa ja sitte onki kesä mikä on täynnä mahtavia juttuja ja se menee supernopeaa ja sitte onki se reissu!

Ihana ko se teijän reissu on melkee just ennen meijän reissua niin pääsen fiilikseen sun blogia lukemalla reilusti mennen omaa matkaa! :))

 

Lähetä kommentti

Antaa tulla!

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu